Toekennen van het account
De volgende personen of organisaties hebben recht op een bestelaccount in het Kraamzorgloket:
- Kraamverzorgenden met een geldige KCKZ-registratie
- Leerling kraamverzorgenden die in dienst zijn bij een leerbedrijf
- Lactatiekundigen met een KvK-registratie
- Kraamafdeling ziekenhuis
- Consultatiebureau
Per kraamverzorgende/ziekenhuisafdeling/consultatiebureau wordt 1 bestelaccount toegekend. Wanneer blijkt dat er meerdere bestelaccounts zijn toegekend behoudt Pin Point Parents zich het recht om de overtollige accounts te verwijderen uit het systeem. Hierover zal niet worden gecommuniceerd.
Kraamafdeling ziekenhuis/Consultatiebureau
Aan een kraamafdeling of consultatiebureau wordt alleen een account toegekend wanneer het afleveradres gelijk is aan het adres van het ziekenhuis of consultatiebureau. Het e-mailadres dat gekoppeld is aan het account mag geen persoonlijk e-mailadres zijn. Het opgegeven e-mailadres moet toegankelijk zijn voor (meerdere) medewerkers van de desbetreffende afdeling of vestiging.
Aangeraden wordt om bij het aanvragen van een account een algemene gebruikersnaam te kiezen aangezien het account wordt toegekend aan de afdeling of vestiging en niet aan een persoon.
Ontbrekende gegevens
Wanneer het registratieformulier onvolledig is ingevuld zal de aanvrager per mail verzocht worden de ontbrekende gegevens aan te leveren. Wanneer er binnen een maand na datum aanvraag geen aanvullende informatie is verstrekt door de aanvrager zal de accountaanvraag verwijderd worden uit het systeem. De aanvrager zal hier per mail van op de hoogte worden gesteld.
Activeren van het account
Nadat een accountaanvraag is ingediend wordt bekeken of de aanvrager aan alle voorwaarden voldoet en of een account zal worden toegekend. Pas nadat de aanvraag is goedgekeurd en het account is geactiveerd kan er een bestelling worden geplaatst.
Redenen voor het afwijzen van een aanvraag zijn:
- De aanvrager behoort niet tot de beoogde doelgroep
- Er ontbreken benodigde accountgegevens
- De aanvrager voldoet niet aan de gestelde criteria
De aanvrager wordt middels de mail op de hoogte gebracht van de reden van afwijzing. Pin Point Parents behoudt zich het recht een aanvraag af te wijzen zonder opgaaf van reden.
Persoonlijk account
Een bestelaccount in het Kraamzorgloket is persoonlijk en mag niet gedeeld worden met anderen (uitgezonderd kraamafdelingen en consultatiebureaus).
Opzeggen van het account
Indien een account dient te worden opgeheven kan dit per mail: info@kraamzorgloket.nl worden aangegeven. Dit kan zonder opgaaf van reden. Alle bedrijfs- en/of persoonlijke gegevens zullen hierbij uit het systeem worden verwijderd.